לינוי אשרם תרגיל אלות - לינוי אשרם ויקיפדיה / לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך:

לינוי אשרם תרגיל אלות - לינוי אשרם ויקיפ×"×™×" / לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך:. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. תרגיל הסרט המכריע >> bit.ly/3ywidri צילום: זליקמן ביצעה עוד תרגיל מצוין וחף מטעויות וקיבלה עליו ציון של 24.950. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. לינוי אשרם, ניקול זליקמן | איגוד ההתעמלות בישראל.

הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: רבט לינוי אשרם, התגייסה בנוב' 17 ומשרתת ביחידת לוטם באגף התקשוב וההגנה בסייבר. לינו אשרם תושבת ראשלצ עלתה לגמר גביע העולם בחישוק שיתקיים ברוסיה. ניקול זליקמן תתחרה גם היא בגמר תרגיל הכדור.

×
×"יש×' ×"יסטורי אר×" ללינוי אשרם ×'תחרות ×"מרכזית ×'אליפות ×"עולם אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. הישג ענק למתעמלת מופלאה שמצליחה להתעלות על עצמה שוב ושוב של הענף נמשך לאחר שהנבחרת הקבוצתית של ישראל השיגה בתרגיל המשלב אלות וחישוקים 23.6 נקודות. ביחד עם תרגיל הכדור צברו הבנות 26.650 נקודות וזכו גם במדליית הזהב בקרב רב (50.250 נקודות). זליקמן ביצעה עוד תרגיל מצוין וחף מטעויות וקיבלה עליו ציון של 24.950. תרגיל הסרט המכריע >> bit.ly/3ywidri צילום: השבוע, במסגרת אליפות העולם, היא עשתה היסטוריה וזכתה במדליית כסף בהתעמלות אומנותית. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה

השבוע, במסגרת אליפות העולם, היא עשתה היסטוריה וזכתה במדליית כסף בהתעמלות אומנותית.

רבט לינוי אשרם, התגייסה בנוב' 17 ומשרתת ביחידת לוטם באגף התקשוב וההגנה בסייבר. לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו לגמר תרגיל האלות. סגנית אלופת אירופה (עמית שיסל) היסטוריה ישראלית באוקראינה. איזו פתיחה מרגשת של יום הגמרים בגביע העולם בבאקו! תרגיל הסרט המכריע >> bit.ly/3ywidri צילום: לינוי אשרם אשרם ביצעה את תרגיל האלות בפתיחת הקרב רב, והשלימה תרגיל ראשון מופתי ונקי מטעויות, שבסיומו זכתה לציון 23.500, שמיקם אותה לעת עתה במקום הראשון בתחרות. לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. כנסו וקראו על כל הנושאים שהכי מעניינים אתכם. לינו אשרם תושבת ראשלצ עלתה לגמר גביע העולם בחישוק שיתקיים ברוסיה. אשרם עלתה לגמר בתרגילי הכדור והחישוק לאחר שסיימה את שלב המוקדמות במקומות השני והשלישי בהתאמה. גם תרגיל האלות של אשרם היה מרשים והיא קיבלה 28.650. אשרם ממשיכה בטיפוס שלה במעלה הטבלה אחרי הפתיחה המאכזבת בחישוק, ותרגיל אלות נהדר מעניק לה ציון 27.850. ביחד עם תרגיל הכדור צברו הבנות 26.650 נקודות וזכו גם במדליית הזהב בקרב רב (50.250 נקודות).

לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך: עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: לאחר מכן ביצעה אשרם את תרגיל הסרט. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית.

×
×"תעמלות אמנותית ויקיפ×"×™×" from upload.wikimedia.org
About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. איזו פתיחה מרגשת של יום הגמרים בגביע העולם בבאקו! ניקול זליקמן תתחרה גם היא בגמר תרגיל הכדור. לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014 לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. ניקול זליקמן סיימה את תרגיל החישוק עם 24.350 נקודות. אשרם עלתה לגמר בתרגילי הכדור והחישוק לאחר שסיימה את שלב המוקדמות במקומות השני והשלישי בהתאמה. של הענף נמשך לאחר שהנבחרת הקבוצתית של ישראל השיגה בתרגיל המשלב אלות וחישוקים 23.6 נקודות.

לינוי אשרם אלופת אירופה הישראלית רושמת הישג נדיר בדרך לאולימפיאדה עם מדליית זהב יוקרתית בקרב רב • אשרם היא המתעמלת הראשונה לא ממוצא רוסי שזוכה בתואר מאז שנת 1998 • חילי טרופר בירך:

ניקול זליקמן סיימה את תרגיל החישוק עם 24.350 נקודות. של הענף נמשך לאחר שהנבחרת הקבוצתית של ישראל השיגה בתרגיל המשלב אלות וחישוקים 23.6 נקודות. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. לינוי אשרם סיימה את תרגיל האלות עם ציון 27.850, את תרגיל הכדור עם ציון 28.250 נקודות, את תרגיל החישוק עם ציון 23.500 ואת תרגיל הסרט 23.500 נקודות. ביחד עם תרגיל הכדור צברו הבנות 26.650 נקודות וזכו גם במדליית הזהב בקרב רב (50.250 נקודות). לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו לגמר תרגיל האלות. ניקול זליקמן תתחרה גם היא בגמר תרגיל הכדור. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם סיימה את תרגיל הכדור, קיבלה ניקוד של 28.250. הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה רבט לינוי אשרם, התגייסה בנוב' 17 ומשרתת ביחידת לוטם באגף התקשוב וההגנה בסייבר. כשהציון הופיע על המסך, אפילו אשרם לא האמינה שזו התוצאה.

סגנית אלופת אירופה (עמית שיסל) היסטוריה ישראלית באוקראינה. ביחד עם תרגיל הכדור צברו הבנות 26.650 נקודות וזכו גם במדליית הזהב בקרב רב (50.250 נקודות). כשהציון הופיע על המסך, אפילו אשרם לא האמינה שזו התוצאה. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: לינוי אשרם, ניקול זליקמן | איגוד ההתעמלות בישראל.

תר×'יל ×
תר×'יל ×"אלות של לינוי אשרם ×'מוק×"מות ×'×'×™×¢ ×"עולם ×'×'ול×'רי×" Youtube from i.ytimg.com
הישג עצום ללינוי אשרם, שהשיגה בתרגיל האלות את הניקוד הגבוה ביותר שניתן למתעמלת על תרגיל מאז 2016 ולקחה את הזהב בתחרות | זהו ציון דרך חשוב למתעמלת בדרך לאליפות העולם בחודש הבא בבולגריה מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. השבוע, במסגרת אליפות העולם, היא עשתה היסטוריה וזכתה במדליית כסף בהתעמלות אומנותית. לינוי אשרם וניקול זליקמן עלו לגמר תרגיל האלות. איזו פתיחה מרגשת של יום הגמרים בגביע העולם בבאקו!

לינוי אשרם חושפת את התכונות והמנגנון שהפכו אותה להצלחה הספורטיבית הגדולה ביותר של ישראל כרגע.

לינוי אשרם על המסע לטוקיו 2021 והאהבה החדשה שמצאה. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת. עם מחרוזת שירים של ביונסה ברקע, לינוי אשרם רשמה תרגיל טוב מאוד באלות ושוב קיבלה ציון גבוה: זליקמן ביצעה עוד תרגיל מצוין וחף מטעויות וקיבלה עליו ציון של 24.950. לינוי אשרם לא נראית כמו רוב היריבות שלה בצמרת העולמית של ענף ההתעמלות האמנותית. הישג ענק למתעמלת מופלאה שמצליחה להתעלות על עצמה שוב ושוב לינו אשרם תושבת ראשלצ עלתה לגמר גביע העולם בחישוק שיתקיים ברוסיה. תרגיל הסרט המכריע >> bit.ly/3ywidri צילום: לינוי אשרם בתרגיל אלות באליפות ישראל 2014 מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון. אשרם, דולגופיאט, מוקי, גורבנקו (שחר גרוס, איציק בלניצקי, נעם מורנו) חלפו לא פחות מחמש שנים של עבודה קשה מאז הסתיימו להם המשחקים האולימפיים בריו 2016, ואחרי המתנה ארוכה מהרגיל מגיעה לה גם אולימפיאדת טוקיו 2020. About press copyright contact us creators advertise developers terms privacy policy & safety how youtube works test new features press copyright contact us creators. אתר רשמי, איגוד ההתעמלות) יממה לאחר שקבעה שיא עולם מדהים בתרגיל האלות עם 20.65 נקודות, לינוי אשרם זכתה היום (ראשון) במדליית זהב בגמר של תרגיל זה, בתחרות מסבב גביע העולם הנערכת.

מאוד ריגש אותי לשמוע את ההמנון לינוי אשרם תרגיל. הוכיחה שוב את יכולותיה ואת.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama